PENGHANTARAN & PEMULANGAN

Ke mana penghantaran produk anda dibuat dan berapakah caj kos penghantaran yang dikenakan?

Buat masa ini kami membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak.


Apakah jenis kurier digunakan?

Penghantaran akan dibuat menggunakan POSLAJU Malaysia.


Berapa lamakah proses penghantaran mengambil masa?

Pesanan biasanya dihantar dalam tempoh 3 hari bekerja selepas pengesahan pembayaran. Kurier akan membuat penghantaran terus kepada anda dalam masa 1-2 hari bekerja untuk Semenanjung Malaysia dan 3-5 hari bekerja bagi Sabah dan Sarawak.


Bagaimanakah untuk saya mengetahui status pesanan yang telah dihantar?

Nombor tracking penghantaran akan dihantar ke email anda sebaik sahaja ia disediakan.  Anda boleh menyemak kod tracking tersebut di web Poslaju. Sila ambil perhatian bahawa ia mungkin mengambil masa sehingga 24 jam sebelum kod tracking muncul dalam sistem pengesanan Pos Laju.


Saya belum menerima pesanan tersebut. Apa yang perlu saya lakukan?

Jika anda menyemak status pesanan dan mempunyai sebarang kemusykilan mengenai status pesanan tersebut, hubungi talian khidmat pelanggan Poslaju di 1300 300 300 or +603-50399000.


Apakah polisi pemulangan anda?

Produk yang telah dijual adalah muktamad dan tidak boleh dikembalikan atau ditukar dengan produk lain atau dituntut untuk pengembalian wang.


Saya dah dapat pesanan tersebut, tetapi ada item yang rosak atau tamat tarikh luput. Apa yang perlu saya lakukan?

Anda boleh menghubungi kami dalam masa 3 hari selepas menerima pesanan melalui borang Hubungi Kami di web atau menerusi talian +6019-2190418. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab di atas segala kos pemulangan produk.


 

Close Menu